الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

مد إيده عليا’.. لقاء الخميسي تفاجئ الجميع بأسرار

موقع أيام نيوز

حلت الفنانة لقاء الخميسي، الساعات الماضية، ضيفة ببرنامج “أسرار” الذي تقدمه الإعلامية أميرة بدر بقناة “النهار”.

وخلال اللقاء، قالت لقاء الخميسي:”اكتر لحظات الڠضب كانت مع ابني الكبير، هو اكتر واحد ممكن ينرفزني، واتنرفزت عليه اكتر من مرة، وساعات بكون مچنونة ومبحسش بنفسي واحدف حاجات عليه”.

“ابني مد إيده عليا’.. لقاء الخميسي تفاجئ الجميع بأسرار جريئة

وتابعت:”ابني الكبير مد ايده عليا وقعدت اعيط 3 أيام ومقدرتش عليه وصعبت عليا نفسي، وبعدها أوسة جاء واتكلم معاه واعتذرلي وباس راسي”.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.

وأكدت:”محمد عبد المنصف عمره ما اتعامل معايا بشكل عڼيف ومبيزعقش، وده هينقطني وهيجيبلي جلطة أنا بس اللي صوتي عالي، ووجهة نظره منطقية إننا لما صوتنا يعلي ابننا مش هيقتنع فنتكلم بالهدوء”

وقالت لقاء: “أنا مسلمة وأبويا مسلم لكن أمي مسيحية، وكل واحد بداخله ربنا، أما طريقة اعتناقه لديانته فهي شيء يخصه وحده ولا يخص الآخرين.”

وتابعت: “أنا شايفة إن كل الديانات وخاصة المسيحية واليهودية والإسلام تتكلم بنفس المنطق، لكن كل ديانة بشكل يتفق مع وقت ظهورها، وكل الناس دي بتعرف ربنا.”

أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.

وأكدت: “أمي عمرها ما ډخلتنا في القصة دي، بالعكس كانت تصوم معانا في رمضان وهي غير مضطرة، وتصحينا نصلي الفجر.”