الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

لقاء الخميسي يثير ضجة.. والفنانة تكشف عن رد فعل زوجها

موقع أيام نيوز

قالت الفنانة لقاء الخميسي بحب أسمع ابتهالات الشيخ النقشبندي ولكن بشكل عام مش بسمع أي شيوخ بيتكلموا عن الدين لإني عندي أفكاري الخاصة.
وأضافت خلال لقائها ببرنامج أسرار الذي تقدمه الإعلامية أميرة بدر بقناة النهار أنا عشت في بلد مش محتاجة حد يشرح ليا حاجة في الدين لما كنا في الإمارات كانت التربية الإسلامية جزء من المنهج ويمتحن فيه وعدى عليا مدرسين دين قراءة وتلاوة القرآن وأمسك المصحف بالتنوين والإضغام وفي الإمارات مبيهزروش والمدرسين كان معظمهم مصريين

لقيت الناس بټشتم قفلت المناقشة.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
ولفتت لقاء الخميسي تجربتي في مسلسل الزوجة الرابعة مع مصطفى شعبان كانت خطېرة وأنا وقتها كنت مستغربة نفسي لإنها مش شخصيتي ومجدي الهواري كان داعم ليا ومصطفى شعبان كان معجب بيا وانبسطت جدا بدوري.
وعن مشهد رقصها في الزوجة الرابعة علقت أنا أصلا مبعرفش أرقص شرقي والمخرج كان عايز كده وده شغل وبعدين هل الرقص جوا رمضان حلال وبرة رمضان مش حلال أنا اتشتمت بسبب المشهد بس عبد المنصف مزعلش من مشهد الرقص لإن ده شغلي بس زعل من الشتيمة اللي اتعرضت لها ولكن المشهد كان لطيف والدنيا مشيت.