الأحد 29 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

فاطمة الكاشف تفجر مفاجأة: نجمة كبيرة كانت معجبة بجوزي جمال عبد الناصر وبتجري وراه

موقع أيام نيوز

فجرت الفنانة فاطمة الكاشف مفاجأة غير متوقعة، وذلك بعدما كشفت أن هناك فنانة شهيرة كانت معجبة بزوجها الفنان جمال عبد الناصر.

ومن خلال لقائها في برنامج "قعدة ستات"، عادت الفنانة فاطمة الكاشف للخلف، وكشف العديد من الاسرار، حيث قالت: "الموضوع حصل من سنين كتيرة، كان في نجمة معجبة بيه جدا جدا وهو كان وهو صغير عامل زي أميتاب باتشان والشعر الأسود كان قمر، هو مكنش معجب بيها، أنا غيرت من جوايا، عرفت من مصادر برا مش منه طبعا بس هو كان بيحترمها جدا ومكنش في دماغه حاجة لأننا متجوزين عن حب، لما لقيت في شوشرة كتير برا أنا قلت له يا أنا والبيت وكده يا حضرتك مع النجمة".

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.

وتابعت فاطمة الكاشف: "هو مكنش في حاجة كان في إعجاب من الطرف الآخر، وأنا واجهته، اتقالي من ناس روحي اللوكيشن وقوليلها أن دا جوزي وبحبه، لكن أنا محبتش أقلل من نفسي".

وأكملت:" هو أخد قرار حلو أوي، كان ليه شغل معاها وكان عندنا سيناريوهات كتير، رجعها واعتذر ومشتغلش معاها تاني، كانت هي النجمة اللي بترشحه لأنها كانت كبيرة فنيا جدا".